PROCES REKRUTACJI

Nasz proces rekrutacji zwykle przebiega wg poniższego schematu. Możemy jednak poprosić Cię o wykonanie dodatkowych zadań lub referencje. Będziemy informować Cię o kolejnych etapach rekrutacji, abyś mógł/mogła się do nich przygotować. Cenimy Twój czas i zaangażowanie, dlatego o przebiegu rozmów będziemy informować Cię na bieżąco.

01

KROK 1. APLIKUJ!

Prześlij CV i wypełnij formularz aplikacyjny na interesujące Cię stanowisko lub na przyszłe procesy.
Zaznacz odpowiednie zgody i już – jesteś naszym Kandydatem! Teraz nasza kolej 🙂

02

KROK 2. ROZMOWA Z HR

Kontakt z wybranymi Kandydatami. Chcemy poznać Kandydatów, ale też dać im możliwość poznania naszej Firmy. W zależności od stanowiska, na które rekrutujemy, prowadzimy wywiady telefoniczne, skype’owe i bezpośrednie a także organizujemy sesje Assessment Centre oraz testy kompetencyjne.

03

KROK 3. ROZMOWA Z PRZYSZŁYM PRZEŁOŻONYM i HR

Na tym etapie spotkasz się z osobą z HR oraz przedstawicielem działu, do którego rekrutujemy – zazwyczaj z przyszłym przełożonym. Chcemy, aby zarówno HR jak i nasi liderzy mieli wpływ na kształt zespołu i dobór najbardziej dopasowanych współpracowników, a Kandydaci poznali osobę, z którą bezpośrednio będą pracować. To też moment na rozmowę o wzajemnych oczekiwaniach.

04

KROK 4. ZAPROSZENIE DO WSPÓŁPRACY

Kandydatów, którzy pozytywnie przeszli proces rekrutacji – zapraszamy do współpracy.
Witamy w naszym Teamie!

05

KROK 5. INFORMACJA ZWROTNA

Kandydaci biorący udział w naszych procesach otrzymują informację zwrotną.
Kontaktujemy się z nimi niezależnie od wyniku rekrutacji.

Dołącz do Premium Distillers już dziś!

SPRAWDŹ NASZE OFERTY PRACY!

Stosujemy pliki cookies w celi zbierania statystyk umożliwiających analizę ruchu na serwisie. Więcej informacji znajduje się w polityce prywatności